Den afgørende faktor
Af og til bliver jeg stillet flg. spørgsmål: “Ulrich, med alle de mennesker du coacher og træner – kan du pege på én ting som har afgørende betydning for de fleste mennesker – og som vil kunne gøre en stor …
Af og til bliver jeg stillet flg. spørgsmål: “Ulrich, med alle de mennesker du coacher og træner – kan du pege på én ting som har afgørende betydning for de fleste mennesker – og som vil kunne gøre en stor …
Den vigtigste og afgørende fase i salgssamtalen er screeningen. Behovsanalysen, kaldes den også. Din evne til at stille de rigtige spørgsmål til kunden. Det er en fase som mange sælgere og andre der arbejder med salg – har en tendens …
Hvordan du med en simpel strategi øger dit salg Læs videre »
God ledelse – kvalitetsudvikling af ”rummet” mellem medarbejder og leder Personligt overskud Sørg for at dine batterier er ladet op – smil og vær inviterende i dit kropssprog og de signaler du som leder sender. Nyd at lede Holder du …
Konflikter vil der altid være – i enhver virksomhed og organisation. De vil opstå – om vi vil det eller ej. Derfor handler det om at spotte, forstå og håndtere dem effektivt. Og udnytte den energi og power enhver konflikt …
For effektivt at øge dit salg – skal du starte med at få styr på flg. 3 punkter: Den RIGTIGE målgruppe Få styr på hvem dine ideelle kunder er Hvis ikke du ved hvilke kunder du vil tiltrække – ved du …
Hemmeligheden bag det effektive salg – er at få kunden til at købe. På den måde slipper du så for at sælge. Og på den måde ender det alligevel med et salg. Salg er ofte lig med pres. Vi vil …
Relationssalg gør at kunden selv ønsker at købe Læs videre »