Jeg er blevet glad for at sidde og kigge ud i luften.
Og tænke på hvor overvældende smukt det er – at være i live.
Hvor stor en gave livet er.
Mere behøver jeg ikke.
Til din inspiration,
Ulrich

-
Del på Facebook
-
Del på LinkedIn
-
Del på Twitter

