For effektivt at øge dit salg – skal du starte med at få styr på flg. 3 punkter:

Den RIGTIGE målgruppe

  • Få styr på hvem dine ideelle kunder er
  • Hvis ikke du ved hvilke kunder du vil tiltrække – ved du heller ikke hvilke knapper der er de rigtige at trykke på i din markedsføring
  • Husk at markedsføre snævert – så kan du altid praktisere bredt

Det RIGTIGE budskab

  • Få styr på dine kunders behov – så du kan skræddersy dit budskab til dem
  • Hvilke ydelser og produkter ønsker du at kunderne skal købe – og hvorfor skal de købe fra dig – og ikke dine konkurrenter?
  • Hvordan får du mest effektivt din målgruppe i tale? Hvilke markedsføringsmæssige knapper skal du trykke på – for at tiltrække kunderne?

Det RIGTIGE tidspunkt

  • Det er dokumenteret at det vigtigste element i markedsføringen – er timing
  • At du og dit budskab dukker op – lige når et behov opstår hos kunden – og kunden får et ønske om at købe
  • Hvordan sørger du så for det? Det gør du ved løbende at vedligeholde dine relationer til dine kunder. Jo større netværk, jo flere relationer du holder varme – jo flere ordrer vil du få – når kunden er klar til at afgive ordren. Mange sælgere og virksomheder tror at kunderne køber for sælgers skyld, og betragter kunderne som en enarmet tyveknægt de kan hive penge og omsætning ud af. Det er forkert. Det rigtige er at kunden køber når kunden er klar

Bliv ringet op til en

 

Inspirationssamtale

uforpligtende

 

Få den hjælp og vejledning du har brug for her og nu!

Jeg har gennem de sidste 20 år arbejdet som coach, mentaltræner og forretningsudvikler for topledere og mellemledere, nøglemedarbejdere og ambitiøse mennesker

Ulrich Søgårds logo i blå
☎ Bliv ringet op til en uforpligtende samtale
Scroll til toppen